Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Šta stoji iza hrvatskog desanta na srpsku privredu

Komentari (68) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 20 avgust 2015 21:11
Ranko
Znate kad bi neki Hrvat kupio nešto srpsko? Nikad.
Ako uopšte nešto i uvoze od nas.
Preporuke:
150
100
2 četvrtak, 20 avgust 2015 21:30
Jagos Radovic
Konacno! O ovim stvarima se i ne zna i malo prica. Definitivno smo izgubili i u miru. Na pravi zapadnjacki nacin su nas poceli da drze u saci.
Preporuke:
132
93
3 četvrtak, 20 avgust 2015 21:44
nsss.rs
Sve ovo stoji.
Ostaje pitanje- ašto ovo Popović nije govorio kao ministar u Vladi V. Koštunice, kada su mnogi od ovih i ušli na srpsko tržište?
Ja odgovor znam, ali- ne bi bilo zgoreg da ga i drugi čuju od samog Popovića...
Preporuke:
93
77
4 četvrtak, 20 avgust 2015 21:51
Borko
Odličan tekst, prava tema, bitna tema, zainteresovansot države za istu je nula. Nažalost.
Preporuke:
98
63
5 četvrtak, 20 avgust 2015 21:53
Živorad
Odličan i veoma aktuelan tekst.
Ukazuje na akutno stanje u srpskoj privredi koja je sve više ugroena od strane privrednika iz okruženja.
Na žalost ne radi se ovde samo o hrvatskim privrednicima.
Pogledajte samo cenovnike u velikom broju ugostiteljskih objekata u Srbiji.
Videćete da se srpski pića potiskuju na začelje, dok je sve više Nikšićkog piva ili na primer vode Jane.
Kao da Srbija nema ni vodu ni pivo. Slično sa vinom koje je mahom iz Makedonije.
Najgora situacija je na beogradskom tržištu koje je uostalom i najvažnije na Balanu.
Ko ima Beograd ne treba mu ništa drugo.
Preporuke:
111
22
6 četvrtak, 20 avgust 2015 22:04
Komunista
Treba lepo nacionalizovati sve hrvatsko u Srbiji i kraj priče.
Preporuke:
102
22
7 četvrtak, 20 avgust 2015 22:04
Aco
@nsss.rs

Nije Popovic nikad bio ministar.

I sta je sa vama ljudi, sta odmah pljujete. Nije ni cudo sto su hrvati toliko usli u nasu privredu kad se samo svadjamo
Preporuke:
93
19
8 četvrtak, 20 avgust 2015 22:17
A gde si bio
Kada je Koštunjavi prodao radikale Tadiću i forsirao hrvatskog lobistu Dinkića?
Što ste oterali Karića,uništili Miška, Beka, Drakulića... Gde su oni stekli kapital? Što ste dozvolili da se naši utope sa Hrvatima? Što ste šurovali sa Milom i mafijom? Velika je odgovornost na vama!
Preporuke:
68
31
9 četvrtak, 20 avgust 2015 22:33
Predivno
Ivica kvazihrvat TODORić (koji Hrvat se zove đed Todor?!?!?) kupuje sve po "Srbiji". Vučić viče "Drž'te Miškovića!" (domaćeg tajkuna), a veliča strane tajkune i monopoliste, javno i tajno. (T)ko nam je kriv kad smo kao pobesneli kerovi jurišali na vlastitu skupštinu, a potom u nju birali razni ljudski otpad? A najgori su ovi, koji su nekad urlali "DOS je najgori". Ali i Todorić će se zakititi s Novosirijom.
Preporuke:
73
3
10 četvrtak, 20 avgust 2015 22:38
Goran Radičević
@Gledač
Čini mi se da nisi pomenuo Arape. Izgleda da su oni dobri. Dobri tebi i premijeru. Dakle, ne brkaj činjenice jer silno grešiš i u vezi CHF i veze sa Bubalom. Sve si pogrešno povezao, namerno ili slučajno. Kao i Putinovu garanciju za Južni tok što izvrćeš. Da možda nije bilo do Putina to što sada nema Južnog toka ili su ipak opet tvoji i premijerovi "zapadni prijatelji" namerno uprskali stvar?
Preporuke:
42
3
11 četvrtak, 20 avgust 2015 22:42
Apel
A šta reći o Hrvatima. Nije im bilo dovoljno što su proterali Srbe iz Hrvatske nego sad na ovaj način kupuju Srbiju po malo. Apelujem na našu vladu da uradi nešto na zaustavljanju ove trgovinsko-poslovne agresije, jer su oni ti koji to mogu i na njima je sva odgovornost. Dobro je da im je neko skrenuo pažnju, jer oni slepci ovo ni ne vide.
Preporuke:
55
3
12 četvrtak, 20 avgust 2015 22:46
Alex
Sjajan tekst velikog coveka i Srbina !!!
Preporuke:
41
19
13 četvrtak, 20 avgust 2015 22:46
Mahoni
To što Hrvati rovare po Srbiji, kao i druge strane sile sa Zapada i pre svega SAD, je rezultat podaničke politike koju vodi naša vlada a koja se zasniva na prodaji zemlje u cilju opstanka na vlasti.
Preporuke:
68
2
14 četvrtak, 20 avgust 2015 22:51
Kostić Jovica
Hrvati su dobro "podmazali" neke ljude da bi mogli da se ovoliko uvuku u Srbiju i njene firme. Lako je naći krivce i lako je sprečiti sve ovo. Ali je pitanje da li oni koji odlučuju to stvarno žele? Koji su to ljudi u Srbiji bez imalo časti koji na ovaj način omogućavaju bogaćenje tim istim Hrvatima koji našim Srbima u Hrvatskoj ne daju da koriste ćirilicu i koji su im sve oteli u Krajini, proterali ih i neće im nikada dati da se vrate u Hrvatsku?
Preporuke:
55
4
15 četvrtak, 20 avgust 2015 22:57
Igor K.
Marko Miljanov bi odgovorio:“Sve je kako veliš, no NIJE TVOJE DA TO TI REČEŠ…”
Preporuke:
30
13
16 četvrtak, 20 avgust 2015 23:18
Budala
Srpska sujeta i pohlepa će nas uništiti.

Prodaće i mamu za pare - tako su Hrvati ušli na naše tržište.
I sujeta - "Što ja da kupujem od Radoša, Miloša, Nemanje, znam ja njih? Nego ću kupovati od Ante, Franje, i Todorića, oni su baš tako fensi i zapadnjaci neki fini, to što su koljači to je manje bitno"
Preporuke:
62
4
17 četvrtak, 20 avgust 2015 23:19
Mirko Lazarević
Ne čudi mene što Popović ovo priča, nego što se svi iz vlade prave da ne primećuju Todorićev monopol, a do skoro su Miškovića hteli zbog toga da linčuju. Znači strani monopolista je u redu, domaći nije u redu.
Preporuke:
66
2
18 četvrtak, 20 avgust 2015 23:23
boban
Vazan tekst.Ovo je crv u samom srcu Srbije.
Bukvalno je Srbija postala hrvatska ekonomska kolonija.UDBA je jos jaka u Srbiji.
Preporuke:
58
3
19 četvrtak, 20 avgust 2015 23:30
Dragutin
Sve smo im mi to dozvolili. Dozvolili smo im da pokupuju sve i da polako ali sigurno izbace srpske proizvde sa polica supermarketa. Dok se oni, sa druge strane prave ludi kad je u pitanju srpska imovina u Hrvatskoj.
Preporuke:
49
2
20 četvrtak, 20 avgust 2015 23:39
Milan
Šta smo mi sebi dozvolili to je strašno. Uništili su nam privredu. Hoće li neko stati na put tome?
Preporuke:
45
2
21 četvrtak, 20 avgust 2015 23:41
Luka Jovanović
Neko mora da spreči ovo što se događa. Vlada mora nekako da reaguje i zaštiti srpske proizvode i proizvođače ako već ništa drugo ne ume. Ili bar srpske radnike koje hrvatski vlasnici bez problema izrabljuju za male pare.
Preporuke:
36
2
22 četvrtak, 20 avgust 2015 23:50
Lovac na jelene
Strasno je kako manipulisu nama. Mi nismo svesni sta se radi i ko nam upravlja privredom
Preporuke:
38
3
23 četvrtak, 20 avgust 2015 23:54
Borko
Koliko dobar tekst i prava je šteta što malo ljudi o tome govori i zna stvarnu situaciju u Srbiji. Koliko samo mi propadamo zbog ovakvih stvari.
Preporuke:
37
4
24 četvrtak, 20 avgust 2015 23:58
Goran
I svi nasi mediji cute o ovome???
Preporuke:
40
4
25 petak, 21 avgust 2015 00:00
Igor
Namazani Hrvati i podmukla vodeca politicka elita u Srbiji! Sramota!
Preporuke:
41
5
26 petak, 21 avgust 2015 00:25
Odin
Istina je da su mnoga preduzeca pokupovana upravo u vreme Vlade Vojislava Kostunice.

Zasto, to jeste dobro pitanje, a ja odgovor ne znam.
Mogu samo da pretpostavljam.
Preporuke:
27
2
27 petak, 21 avgust 2015 03:02
Zašto?
Zato što u Srbiji državni činovnici i vlast jedva čeka svaku mogućnost da bude podmićena, a ustaše dobro znaju kako i imaju gomile svojih ovde.
Dotle su nas doveli sankcijama, bombama i jasno, gomilom smrdljivih nacionalno genocidnih izdajica (i nešto naivnih) od petog oktobra i masom čistih kriminalaca koji i dalje šetaju slobodni.
Preporuke:
34
4
28 petak, 21 avgust 2015 03:06
Istorija je učiteljica
Šta stoji iza desanta hrvatskih „gospodarstvenika“ na srpsku privredu
Pravo pitanje je "ko stoji" iza "desanta".

18 godina u zadnjih 25 godina na vlasti su "bivši" komunisti a miloševićevi socijalisti +4 godine "manjinski" podržavali Koštunicu.

Komunisti su bili i na vlasti 80tih kada je Abdić sa slovencima opljačkao Srbiju sa lažnim menicama, kada je Srbija opljačkana kreditima 3za1 kada su Srbi naivno prodavali devize za dinare a onda u vreme Ante Markovića slovenija i hrvatska opljačkale Narodnu Banku Jugoslavije za 85% deviznih rezervi, te nije ni čudo što se opljačkana devizna sredstva sada vraćaju u Srbiju kao investicije baš od hrvata i slovenaca.

Hrvatske "nvesticioni bum" se podudara sa povratkom socijalista u vladu Srbije 2008 kada Dačić postaje potpredsednik vlade i ministar policije a javni dug sa 8.2 "skače" na 14.5 milijardi evra.

Hrvatska ima jak lobi u Beogradu i Novom Sadu koji su posle 1990 "postali srbi" sve vreme radeći protiv Srbije.
Preporuke:
23
10
29 petak, 21 avgust 2015 03:26
@ Miškovićev "branitelj"
Setite se samo koliko se u prošlosti raspredalo o monopolskom položaju maloprodajnog lanca Delta maksi, čiji je vlasnik bio Miroslav Mišković.

I koliko god nekada bila opravdana briga da Mišković ne zloupotrebi monopolski položaj...
Mišković bi mogao da objasni svoju "strategiju uspešnosti" pišući knjigu Confessions of an Serbian Economic Hit Man

Mišković koji svojim monopolskim položajem upropastio ~2500 dobavljača i ostavio hiljade ljudi bez posla, i koji je najodgovorniji za suludo visoke cene hrane u Srbiji, "puneći" vladu sa 20% opljačkanog, prestao je da bude "sumnjiv" kada je opljačkani Centroprom i Pekabetu u "privatizaciji" prodao Belgijancima.

"neverovatno" je da ovaj "ekonomski ubica" u svakoj vladi nađe "saradnike" za svoje "donacije" i izvuče se odgovornosti za ekonomsko podrivanje Srbije, te i dalje zahvaljujući korumpiranim političarima "odgovara" za minorne malverzacije.
Preporuke:
18
7
30 petak, 21 avgust 2015 05:33
Reddy
@Luka Jovanović

Baš nikakve veze nema da li vas iskorišćava ovaj ili onaj. Da bi se nacionalno osvestili potrebno je pre svega izboriti klasnu svest. Sa njom dolazi i nacionalna svest jer se jedno od drugog ne može odvojiti. Može u analitičkom ne i u realnom smislu. To mnogi ne shvataju pa im se zato i događa da na srpskom tržištu nalazimo ustaške proizvode začinjene srpskom krvlju. O) tome bi trebalo da porazmisli i svaki pojedinac Srbin. Pouzdano znam da svi lete za jeftinijim ustaškim proizvodima. Novac im je uvek prioritetniji od nacionalnosti mada su im puna usta poslednjeg. Zalažem se za ono što je predložio nik KOMUNISTA. Dakle, jednostavno, NACIONALIZACIJA i schluss!
Preporuke:
29
11
31 petak, 21 avgust 2015 05:51
zippo
Istina je, da nema Hrvata i njihovih firmi, jos bi 500 000 Srba bilo na zavodu za zaposljavanje! Tako da....svaki komentar je suvisan!
Preporuke:
11
35
32 petak, 21 avgust 2015 06:17
Forever Jang
upoznat sam sa podatkom da je hrvatska obaveštajna služba jedna od najaktivnijih stranih službi u Srbiji.

Jel ima nakon ovoga još nekoga ko kaže da se ćirilica kod nas spontnao gasi?
Preporuke:
30
2
33 petak, 21 avgust 2015 08:09
Ono sto ja mogu
Ja, kao gradjanin Srbije I po nacionalnosti Srbin, nokada ne kupujem u prodavnicama za koje znam da su vlasnici Hrvati. Svaki produkt, dobro procitam ko je proizvodjac. Ako nije neka srpska firma, ne treba mi.
Preporuke:
37
3
34 petak, 21 avgust 2015 09:20
Agresijana Srbiju
Tako je to kad ova vlada nema pojma o privredi, državi, i starteškim nacionalnim ciljevima. A u svakom ministarstvu sede strani savetnici koji su nadređeni ministrima. Strane službe su dobro proučile da su naši političari veoma lako potkupljivi i da bi za vlast i pare prodali i rođenu majku, a osim toga ne znaju kako treba dugoročno voditi državu. Sami su izabrali, a neki primorani, da budu u vazalnom položaju. S druge strane, naše političke stranke znaju samo kako da dobiju izbore, tu su maheri, ne biraju sredstva, a veliki broj birača su gledaoci tv pink, polupismene babe, ili nezaposleni koji lepe plakate i rade i druge sitne usluge očekujući da će dobiti posao. Na sve to dođe i naša lakovernost i naivnost, a takve je najlakše prevariti. Kao država i kao narod sve više propadamo. Najstrašnije je kad se vrši agresija na državu, a ona to ne prepoznaje.
Preporuke:
20
3
35 petak, 21 avgust 2015 09:56
duboki su koreni titoizma
Malo je vremena od 1918 kada su Srbi imali odgovorne politicare,narodnim interesima odane. Narocito,u titoizmu,..pogotovo u njegovoj uveloj fazi.Ko uopste pamti ta imena,...a skoro je to bilo...!!!
Ali,nesto istine ima i u onoj 'kakav narod, takvi ...'
...neprijatno,slazem se.
Preporuke:
19
5
36 petak, 21 avgust 2015 11:09
brzi
Ovoliko budalaština na jednom mestu nisam pročitao več odavno. Ovaj g. Popović sebe smatra velikim biznismenom ali u stvari šarlatan. Jer jedino takvi u ekonomiju uvlače ideologiju. Ekonomija je veoma jednostava reč u osnovici; menjava dobara. I u ovom srbsko hrvatskom primeru. Hrtvati su dosšli novcem srbi koji su bili dotadašnji vlastnici su prodali i kraj priče. Da je g. Popović pravi biznismen zalago bi se da se politika uopšte ne bavi ekonomijom nego ekonomija politikom. Taj isti g. Popović vas več godinama loži kakvo je tržište Ru za vašu poljeprivredu i kako ima iskustva na tom tržištu ali podatci njega demantuju. Vaš izvoz u Ru sve manji i manji a on kao ekspert za to tržište još uvek samo priča o tom tržištu ako bi bio pravi biznismen i bio bi na tom tržištu stvarni biznis sam bi osnovoa firmu koja bi izvozila poljeprivredne proizvode u Ru. Ali toga nije uradi. Zašto?
Preporuke:
15
24
37 petak, 21 avgust 2015 11:15
komentator
U ideji se može kupiti i srpska voda. međutim mesto u frižideru ima samo hrvatska-odličan pokazatelj šta znači kad se prepusti monopol u maloprodaji.
Preporuke:
23
5
38 petak, 21 avgust 2015 13:22
@Reddy
Da bi se nacionalno osvestili potrebno je pre svega izboriti klasnu svest. Sa njom dolazi i nacionalna svest jer se jedno od drugog ne može odvojiti.
To može da tvrdi samo komunistički prevarant, jer je ta "ideja" već poturena Srpskom narodu čiji se deo odrekao nacije i vere i postao Titov komunistički profiter, koji od 1944 godine prodaje Srpski narod i privredu, a danas njihovi potomci čine najveći deo partijskih profitera koji uništavaju Srbiju

- 1000 fabrika preneto hrvatima i slovencima
- reparacije od nemačke za Srbiju uložene u sloveniju i hrvatsku, a stotine hiljada Srba 60tih zbog nezaposlenosti (jer su im komunisti oteli zemlju koju su imali vekovima), isterano da rade kao gastarbajteri jer je privreda u Srbiji bila nerazvijena zbog lažne industrijalizacije

Zašto "nacionalizovati" imovinu samo hrvatima, a šta je sa komunističkim profiterima koji uživaju plodove svoje izdaje Srpskih interesa već 70 godina i postali su nedodirljiva crvena buržoazija.
Preporuke:
15
13
39 petak, 21 avgust 2015 14:23
Reddy
@@Reddy

Mnogo toga napisanog a još više besmislenog. Podsetiste me na jednu afričku poslovicu koja glasi otprilike da što se više majmun vere uz drvo sve više pokazuje svoju golu zadnjicu. Ko je više opljačkao srpsku sirotinju nego talas privatizacije i restitucije a sve u famozno okruženju antikomunizma čemu je najviše pogodovao anglosaksonski neoliberalizam. Otuda nam i stižu saveti koje tako spremno sprovodi današnja vlast, svejedno, do juče i prethodne koje se izređaše. A među njima Koštunica, legendarni pristalica zapadne demokratije i njenih "vrednosti". Š šta je pokazao kada mu je pružena šansa? Doveo sve same lopove, poslao generale na robiju, puštao pohvatane kriminalce, ubice i sličnu bagru. Otkada je socijalizam zamakao vidim da je srpskom radniku sunce granulo. Uostalom kao i diljem planete. Zato se danas na Zapadu grcaju i tresu pred onim što ih čeka a čeka ih susret sa svevišnjim i polaganje računa za iluzije u kojima se živelo na kreditima, magleći vidike socijalizmu.
Preporuke:
19
0
40 petak, 21 avgust 2015 15:13
Dragan - Mladenovac
Nenade,

sta bi sa preduzecem "Minel Trafo" iz Mladenovca. Mozete li da napisete o tome neku rec.

Mi smo sebi najveci neprijatelji.

E Srbijo sta si docekala....
Preporuke:
8
1
41 petak, 21 avgust 2015 15:33
Aleksandar
Najgore je to što svako od ovih pronicljivih političara u Srbiji, na vlasti ili u opoziciji mogu biti izdajnici i hrvatcki ili nečiji drugi plaćenici.
Sve što sam pročitao zvuči istinito i na terenu je uočljivo. I od ovakvih tekstova me samo glava zaboli.
Moje pitanje je imamo li mi sposobnu grupu ljudi koja istinski želi da odbrani Srbiju, državne interese, pravoslavlje i srpski narod ili nemamo. Ako ih imamo, dajte više da se pojave i krenu u akciju, u čišćenje svega što uništava naš narod i našu Srbiju.
Evo i ja ću pristupiti toj akciji. Neka me kontaktiraju ali dajte da krene spašavanje našeg naroda.
Dosta mi je ispraznih tekstova, bez pokrića i akcije.
Dižem glas za bojkot svega hrvatskog što urušava naše privrednike, privredu i ekonomiju. Samo dajte da se probudimo dok još postojimo.

Srećno nam bilo srpski narode
Preporuke:
7
0
42 petak, 21 avgust 2015 16:37
trn
@zippo
"Istina je, da nema Hrvata i njihovih firmi, jos bi 500 000 Srba bilo na zavodu za zaposljavanje! Tako da....svaki komentar je suvisan!"
POGRESNO - TO DEFINITIVNO NIJE ISTINA

Istina je da bi i bez hrvata i hrvatskih prodavnica ljudi u Srbiji i dalje kupovali hranu, i bili bi isto toliko zaposleni kod drugih koji prodaju tu hranu. Istina je takodje da profit koji ti prodvci ostvare nebi odlazio u hrvatsku, vec bi ostajao u Srbiji.
Preporuke:
14
4
43 petak, 21 avgust 2015 18:16
Marko
Tržišna ekonomija, budale!!!
Preporuke:
6
6
44 petak, 21 avgust 2015 19:13
@Reddy
Podsetiste me na jednu afričku poslovicu koja glasi otprilike da što se više majmun vere uz drvo sve više pokazuje svoju golu zadnjicu. Ko je više opljačkao srpsku sirotinju nego talas privatizacije i restitucije
Ko je više opljačako Srpsku sirotinju nego onaj koji je napravio inflaciju za pljačku naroda da im otme zadnje devize iz slamarice, a koliko se "glavni majmun" "popeo visoko na drvo" videlo se kad je "kupio" kuću od 7 miliona maraka za 2000 maraka. Ne samo da mu se videla pozadina nego i sva beda lažnog socijalizma i "dubina prevare". Privatizacionu pljačku od 200 milijardi evra Fonda društvenih stanova je izvršio 90tih kriminalizujući sve profitere koji i danas iz ukradenih stanova slave "glavnog majmuna" koji im je pored inflacije uvalio i piramidalne banke sa polupismenim bankarima da pljačkaju naivne u korist režimske vrhuške, prodao Telekom i avione JATa

"glavni majmun" je na kraju predao Kosovo što je najveća pljačka u avnojevske Srbije u istoriji.
Preporuke:
7
9
45 petak, 21 avgust 2015 20:41
Reddy
@@Reddy

A da stvari baš i nisu onako kako izgledaju zaboraviste pomalo i namerno šta je svemu tome prethodilo ali i bilo osnovni uslov, čak preduslov. Ništa ne rekoste kao i svi vaši istomišljenici koji nas usrećiste sa privatizacijama i restitucijama o prvobitnoj demonizaciji socijalizma, upravljanju radnika u preduzećima, društvenoj svojini, širokoj zdravstvenoj zaštiti i prosveti, naučnom razvoju i kadrovima, umetničkim dosezima i sportskim uspesima, na kraju opštem uvažavanju socijalističkog samoupravnog modela u svetu. E taj model je bio i najveća smetnja i "ideološka smetalica" ne samo vama koji ste ljubomorno merkali ovakav tragičan ishod već i vašim ideološkim mentorima sa strane koji su nas na kraju, u nemoći da na miran način promene "socijalistički mentalitet" i surovo bombardovali te drugima pokazali da im nešto slično ne sme ni pasti na pamet. Bila je to ideološka kazna kojoj vi i vama slični tako odano sekundirate mada vam, sudeći po sunovratu koji ste odavno
Preporuke:
8
1
46 petak, 21 avgust 2015 20:52
Reddy
@@Reddy

....dizajnirali neće se baš posrećiti. Jer, ne samo ove, više nego sumorne, nedelje, mesecima pa i godinama unazad traje proces degradacije tog najzloćudnijeg društvenog sistema koga je čovečanstvo do sada iskusilo plativši u dva velika svetska rata, zahvaljujući prvenstveno njegovim repovima, desetinama miliona života, sve u slavu kapitala koji se sada, zahvaljujući i takvima, u Srbiju vraća na velika vrata, gazeći i pljujući na najsramniji način po pravima širokih slojeva naroda izvojevanih isključivo u socijalizmu i to uprkos onome što ste mu pripisali a čija autentičnost, pre svega, pripada predratnom sistemu u kome su figurirali odnosi koje i danas na sva zvona najavljujete. Znam da je to vaš labuđi pjev pa vam se to može čka i dopustiti. To je nešto kao poslednja želja osuđenog na nestanak. Pa, neka vam bude....više uživam u vašem pirovanju jer mu znam ishod.
Preporuke:
8
1
47 petak, 21 avgust 2015 21:04
Reddy
@@Reddy

Podstakli ste me da se javim iz jednog jedinog razloga a to je uporno podmetanje, valjda kao i vaš poslednji argument, da je u pitanju nacija, narod, sloboda, itd. Da nije tako i da ste nam ponudili sam pakao/kao što je i upozoravano/ sada je valjda jasno i najvećoj budali. U tom smislu je karakterističan prethodni kratak prilog koji sažeto i jezgrovito otkriva sve vaše gluposti, budalaštione i podmetanja a sročen kao...."tržišna ekonomija"....sada gledajte! Narod više ne pada na otrcane antikomunističke frljoke nakon što je prepoznao šta ste mu uvalili preko Demokratske stranke, G-17+, sada Naprednjaka i vaših kapital varijeteta. Još samo nismo iskusili kralja u novom pakovanju jer starog itekako dobro poznajemo. Da se ne lažemo, vaši prijatelji a naši zlotvori su kapitalizam, SAD i Zapad i oni iz pozadine podržavaju sve ovo što nam se zbiva, dok vi i vaši istomišljenici ovde u Srbiji glumatate kakve nacionaliste prepakovane u novopatriote kako bi nas iznova preparirali.
Preporuke:
9
0
48 subota, 22 avgust 2015 01:14
Kurir Boško
Protiv Srbije i Srpskog naroda se vodi rat od 90-ih godina i to vojnim, propagandnim, političkim i ekonomskim sredstvima. Taj rat neće prestati dok se ne zatre i sama pomisao na Srpstvo.

Jezgrovito kratku i krajnje preciznu definiciju mehanizma zatiranja Srpske privrede je dao komentator MAHONI gore iznad.

Želim da napomenem:
Privredna situacije sa može promeniti bez ikakvih nacionalizacija.

Ko ima i malo privrednog iskustva i sam će, veoma lako, pronaći načina da se isteraju hrvati i nelojalna strana konkurencija, odbrane Srpski proizvođači, stabilizuje privreda i povrati vera naroda u bolje sutra.

To uopšte nije teško, naprotiv vrlo je lako, ujedno i nemoguće dok nam ekonomsku strategiju diktiraju inostrani faktori Dinkićevskog tipa.

Smatram da je pitanje ekonomskih naših prilika, daleko važnije od svih razmatanja Kosova, Srebrenica i ostalih svakako važnih tema.

To je ujedno i oblast u kojoj se dosta lako i u svega par godina - napraviti drastična poboljšanja.
Preporuke:
7
3
49 subota, 22 avgust 2015 04:57
@Reddy
Dok su komunisti u Srbiji blebletali ista mantre ubijajući, pljačkajući i useljavajući se u kuće onih koji su to sticali vekovima i decenijama,

za to vreme komunisti iz Srbije su izgubili trećinu Srpskog naroda i Srpske teritorije koji je ostao odvojen od matice zahvaljujući Titovim i komunističkim dogovorima sa ustašama iz 1935 godine. Komunisti su primenili isti "princip" "male" Srbije, AustroUgarske i Nemačke da bi uništili najmnogobrojniji narod na Balkanu, "razbucali" ga u 5 država.

Srpski narod je skoro uništen od komunističkih Titovih i Miloševićevih profitera, koji i danas kad se trgnu iz dementne kome buncaju o titu, miloševiću, socijalizmu, razmišljaju posle izdaje Srba u sloveniji, hrvatskoj, bosni, makedoniji, crnojgori i Kosovu, da li prvo da izdaju Srbe u Preševu, sandžaku ili vojvodini.

A njihova deca i unuci nastavljaju kao "socijalistička" partija ili "profiteri preletači" da rade protiv Srbije kao i njihovi očevi i dedovi.

Izdajnici Kosova su prokleti zauvek...
Preporuke:
2
7
50 subota, 22 avgust 2015 12:22
Reddy
@@Reddy

Zamorno je polemisati s budalaštinama. Vaša logoreja nameće pitanje za pitanjem. Evo samo jednog. Zašto je taj socijalizam srpski narod trpeo 45 godina? I sve u njemu većinom uživao i aktivno učestvovao u političkom životu? Naravno, neko kao slepac može odgovoriti da to nije bilo tako. Tu se ne može ništa. Ali u tome je i sva moć takvih koji to tvrde. Inače, potpuno su nesposobni da sproveduono što su obećavali. Na primer, da obezbede funkcionisanje tržišne privrede,da uspostave poštovanje ustavnog poretka, obezbede sprovođenje zakona, nađu odgovarajuće mesto u međunarodnoj zajednici, obezbede investicije, zaposlenost, podignu najamnine, obezbede elementarnu sigurnost imovine i građana. Ništa od toga a krunski argument im je da su na vlasti probučeni komunisti. Navdoh kao primer Koštunicu koji to sigurno nije bio a ne čuh ni slova o njegovoj ostavštini. ne razumem kako neko može biti komunista a donositi zakon o restituciji? Ili kako neko to može biti a tražiti da uđe u NATO
Preporuke:
8
1
51 subota, 22 avgust 2015 12:26
Reddy
@@Reddy

Ono što je, međutim, u svemu najstrašnije to je činjenica da se antikomunisti ne libe ni svađe sa logikom, istorijom, samima sobom....izgleda da je u pitanju paranoja, paranoja od straha sopstvenih gluposti i izmišljotina.
Preporuke:
8
2
52 subota, 22 avgust 2015 22:33
Mirko
Nemojte da padate na tu propagandu. Ne pomaže hrvatska država nama ni milimetar da prodajemo vani, pa tako ni u Srbiji. Za to je prenesposobna i prenezainteresirana. Ipak je to Balkan.

Istina je malo drugačija. I Todorić i ovi drugi su u igri stranog kapitala pa tako uvoze odvakud i samo udaraju svoje etikete dok hrvatski seljak baca svoju hranu jer ne može da proda i nema pristup policama supermarketa.

Nije ovdje igra Srbija -Hrvatska već nas zajedno porobljavaju financjski krugovi izvana.
Preporuke:
5
2
53 nedelja, 23 avgust 2015 15:42
Turas
Gospodine Popoviću , mi stalni posetioci NSPM smo upoznati ,neko u celosti , neki delimično sa ovom "materijom" . Takođe i naš vrli premijer (on je u celosti)koji kao da ga se to ne dotiče . Tu je gospon Popoviću problem u celosti .
Pored moje malenkosti i nekoliko stotina hiljada sapatnika , pohvaljujem vaš komentar i umoljavm vas da nas i ubuduće sličnim komentarima "osvešćujete" i podsećate na srbske ekonomske eskapade .
Preporuke:
6
1
54 ponedeljak, 24 avgust 2015 06:26
@Reddy, 22. avgust, 12:22
1.
Ne, Redi, sve je bilo baš tako. Bio je to sistem koji je u najvećoj mogućoj meri dao šansu svakome za dostojanstven život. Zato se ne može govoriti o „trpljenju“ i zato su Srbi prihvatili da zaborave Jasenovac jer su verovali da je ta strašna istorija za nama i da su svi narodi Jugoslavije konačno našli mir u jednom ekonomski i društveno uspešnom sistemu.
Suprotno danas uvreženom mišljenju, to jeste bio jedan uspešan ekonomski sistem. Ali suprotno tvome mišljenju, taj uspešan sistem su uništili oni koji su ga stvorili – komunisti. (Već sam ti citirao Zorana Vidojevića, pa pogledaj malo tu njegovu knjigu). Posle 50 godina ispostavilo se da je sve bilo jedna velika prevara. Svi smo radili za stvaranje društvenih fabrika, društvenih poljoprivrednih gazdinstava, društvenih stanova, društvenih hotela, društvenih odmarališta...
Preporuke:
2
5
55 ponedeljak, 24 avgust 2015 06:28
@Reddy
2.
I kada je zajedničkim naporom SVIH ZAPOSLENIH stvoreno to ogromno bogatstvo, onda je Savez komunista 1989. godine kao JEDINA PARTIJA NA VLASTI odlučio da se to bogatstvo privatizuje i da pripadne samo pojedinima.
Kako su to obrazložili? Neophodnošću „da obezbede funkcionisanje tržišne privrede, nađu odgovarajuće mesto u međunarodnoj zajednici( podeli rada), obezbede investicije, zaposlenost, podignu najamnine(lične dohotke), obezbede elementarnu sigurnost imovine i građana.“
Zakon je donet decembra 1989. a tokom čitave te godine trajalo je zamagljivanje, zakukuljivanje, bedno laganje da se ne radi o ukidanju socijalizma već o uvođenju „novog socijalizma“. U ta kola prevare i licemerja bili su upregnuti –svesno ili nesvesno - svi članovi SPS-a na vlasti, uključujući tu i Mihaila Markovića.
Preporuke:
3
6
56 ponedeljak, 24 avgust 2015 06:33
@Reddy
3.
Ukratko, socijalizam/komunizam su ukinuli socijalisti/komunisti bez ikakvog presvlačenja i preoblačenja. Prilikom ukidanja su kao direktori, funkcioneri, marksistički teoretičari, prisvojili najveći deo onoga što smo svi mi stvorili. Posle toga su se razvrstali u razne partije, neki postali eksperti, neki i dalje izigravaju levicu ali to sve više nema apsolutno nikakvog značaja. Vrhunac licemerja je zakon o restituciji kojim će kroz 50 godina biti vraćeno 5% imovine koju je neki Pera stekao pre rata „eksploatišući“ 5 radnika u nekoj radionici. Kad za levičare 50 godina rade svi zaposleni u jednoj zemlji a levičarski funkcioneri onda to prisvoje na osnovu zakona koji oni sami donesu – e,to nije eksploatacija. Samo ne znam šta je to.
Preporuke:
2
6
57 ponedeljak, 24 avgust 2015 22:29
au mile
Todorić je omražen i u Hrvatskoj i mnogi mu zavide na njegovom bogatstvu, ali je fakat da čovek radi 24 časa dnevno i da je sve čega se dohvatio procvetalo i postalo uspešno. Naprimer poljoprivredni kombinati u Belju i Vrbovecu itd. Čovek uredno isplaćuje svoje radnike ali ih je uslovio da ne potkradaju svoju firmu.
Na stranu Todorić, ja bih voleo da mi u Sribji imamo Todoriće koji bi bili posvećeni radu kao i on i imali taj nivo poslovnog poštenja. "Naši tajkuni " se prema svojim zaposlenima odnose kao prema roblju i najgoroj stoci. Primer Miškovića, Kostića i ostalih.
I sada ko nam je kriv što propadosmo?
Naravno, pad Miškovića je dirigovan sa strane Zapada. Tadić je naterao Miškovića da proda Maksi a Vučić ga je samo dokusurio. Zapad ne dozvoljava da Srbija bude značajan faktor u regionu i aktivno podržava upliv Hrvatskog kapitala u srpsku ekonomiju.
Preporuke:
3
0
58 utorak, 25 avgust 2015 09:48
Reddy
@@Reddy

Nije mi jasno šta vama ustvari smeta, da li komunizam i socijalizam kao koncept uređenja društva i proizvodnje ili oni ljudi koji su bili najvažniji protagonisti politike i ideologije u tom vremenu? Ljudi nisu koncepti što znači da jedan može biti ovakav, drugi onakav. Vi, izgleda, niste u stanju da razlučite jedno od drugog. Ako je tako onda je to samo vaš problem i rešavajte ga. Ja takvim diskursima nisam vičan.
Preporuke:
6
1
59 utorak, 25 avgust 2015 14:06
Bob
@Redudu

Ono što je, međutim, u svemu najstrašnije to je činjenica da se antikomunisti ne libe ni svađe sa logikom, istorijom, samima sobom


Zanimljivo, da li to znači da su komunisti u skladu sa logikom, istorijom itd? Zanimljivo! A ja budala mislio da oni znaju samo za glad, pljačku i smrt.
Preporuke:
4
5
60 utorak, 25 avgust 2015 15:00
Reddy
@Bob

E, pa ti baš prevazilaš i samog sebe! A to ti se, što je još zanimljivije, retko dešava. Mislim, nemaš ti dovoljno municije....Elem, tvoja crno-bela logika zna samo za ne i da. Vidiš, postoji i nešto između. Tako i ne svađati se ne znači odmah biti u skladu. Kao što i ako jesi Bob ne moraš odma' biti pop.
Preporuke:
6
2
61 utorak, 25 avgust 2015 15:33
Reddy
@Bob

Možeš, na primer, biti i običan TOP!
Preporuke:
6
2
62 sreda, 26 avgust 2015 01:53
@Reddy
Pa to je bar jasno.Smeta mi licemerje. „Najvažniji protagonisti politike i ideologije u tom vremenu“ su 1989. izdali ideologiju sa kojom su došli na vlast 1945. Pri tom nisu imali petlju da jasno kažu da je na delu kontrarevolucija. U izmenjenoj geopolitičkoj situaciji, posle pada Berlinskog zida, ti protagonisti su bili glavni inicijatori privatizacije – dakle ukidanja socijalizma - jer su procenili da je u novim uslovima privatna svojina bezbednija i poželjnija kao osnov vlastitog privilegovanog položaja nego dotadašnja imenovanja na partijske i upravne funkcije.
Preporuke:
3
6
63 sreda, 26 avgust 2015 08:51
Reddy
@@ReddyVama, izgleda, smeta nešto drugo što nije pristojno ovde izneti. Kao i ostali stalno se motate i letete oko nekakvih izdaja i vernosti. Toga odavno nema u razvijenom društvu. Promene su prebrzo da bi se ostajalo na takvim konceptima koji, izgleda, nekome služe u nedostatku originalnijih objašnjenja savremenih fenomena. Ko, na primer, još galami o tome u razvijenim društvima? Ne što toga nema nego zato što takav pristup nije relevantan niti može pomoći u rešavanju aktuelnih problema. Dakako, time ne "pravdam" sve gluposti i nepoštene radnje bivših članova SKJ ali jednostavno to je neozbiljan pristup. Šta su uradili Kinezi. I oni su, dakle, izdali svoju zemlju, narod, ili ono što danas radi Kuba, Vijetnam, možda. Ovo što vi poturate je naivna naracija koja ne služi ničemu sem skupljanju nekakvih patriotskih, moguće, ideoloških poena. Vaša priča...."počeli smo zajedno pa se razišli vođeni egoizmom" je previše passe a liči i na dečju slokovnicu, najviše bajku.
Preporuke:
6
3
64 sreda, 26 avgust 2015 11:28
@Reddy
Tu ste u pravu. U razvijenim društvima je razvijeno konvertitstvo.
Preporuke:
2
7
65 četvrtak, 27 avgust 2015 22:51
Bob
@Reddu

Naravno, ja sam Bob, koliko i pop, i top, i... dopiši po želji. Evo otkriću ti tajnu kosmosa: čovek je mikrokosmos i mikroteos, dakle čovek je SVE. Eto, da ti udovoljim, čovek je, zamisli, i neki bedni klasni propadnik komunjarske partije. Da ne budeš tužan!
Preporuke:
3
4
66 nedelja, 30 avgust 2015 12:56
Turas
-- REDI -Zalažem se za ono što je predložio nik KOMUNISTA. Dakle, jednostavno, NACIONALIZACIJA i schluss!
Da se danaske sprovede NACIONALIZACIJA ,(bez šlusa)potrebna je jedna "malenkost" REVOLUCIJA . Da bi se ona sprovela , po Alisteru , Marks je zagovarao dve revolucije ,naučnu , materijalizam privreda i misaonu filozovsku . A to mu po srbski dođe ;Ne lipči magare do zelenu travu .Zato gospon Redi ,Srbiji treba jedan LIDER
(od prilike kao Putin ,premda sam ja za strožijeg kao Staljin)koji za cilj koji smo gore naveli ,ima sprovođenje radikalnih državno interesnih zakona . To znači opšta hapšenja, pozivanja na odgovornost svih dosadašnjih činioca u srbskim vlastima . Lustracija je ovde isuviše blag izraz .Ili verujete u "osvešćivanje", (majke mi od danas biću pošten) neću da slušam engleske bajke ?
Preporuke:
1
1
67 nedelja, 30 avgust 2015 18:36
sve je to ista banda koja nas napada i u ratu i u miru već 150 godina
ja sam do skora krivio za propast srpske privrede same Srbe koji suprotno svim normalnim narodima ne kupuju domaću robu nego vole da bustaju sujetu tako što kupuju uvoznu robu. Ne shvataju da kupovinom domaće robe ulažu u svoje penzije, u radna mesta za svoju decu i unuke...

međutim sve više je jasno da se ovde radi o celom frontu sistematske borbe protiv Srba na ekonomskom, kulturnom, vojnom planu...

jasno je i ko stoji iza svega...zapadni stratezi koji Srbe vide kao potencijalne male Ruse i žele da ih počiste sasvim sad kad su u nokdaunu...

pa zamislite da je jedna od tačaka IPAP sporazuma sa NATO paktom bila da se Srbija obavezuje da u 2014 i 2015 dokrajči preostala državna preduzeća kroz likvidaciju, privatizaciju..šta NATO jebeno briga za vlasničku strukturu srpske privrede..
pa briga ih je za kontrolu i za to da država Srbija nema nikakvu kontrolu.

koliko sam imao prilike da pročitam po nekim našim novinama ta Atlantik grupa i Tedesku su samo ispostave Soroša.
Preporuke:
2
0
68 ponedeljak, 31 avgust 2015 07:57
Reddy
@Turas

Uopšte ne sporim ono što napisaste. Tačno tako. Potrebna je revolucija. Ali, oko toga se uopšte ne bi trebalo sekirati. Pa, ona je upravo u toku! Ta revolucija se pre svega zbiva u glavama ljudi, potom spolja. A pre i naporedo s tim u društvenim i proizvodnim odnosima. Ko to ne primećuje ne može se ni "nadati" nekakvoj promeni. Promene su pri individualnoj optici "neprimetne" ali one umeju i da se naglo ubrzaju te zato ne brinite. Sve će nastati i brže no št ste očekivali, čak ih nećete moći ni pratiti. Posmatrajte stvari i pojave izdaljega, čini mi se da ste previše blizu ognja koji se svakim danom rasplamsava. To što ga "ne vidite" je više odraz vašeg nestrpljenja, manje istinskog zbivanja. Vi i sami zapravo učestvujete u toj promeni, promeni svesti. Distanca u odnosu na sopstveni angažman je i najneprimetnija. Otuda i vaša nedoumica, čak ressentiment.
Preporuke:
4
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner